Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Hoogland en Hemels – Amstelveen

Huisartsenpraktijk Hoogland en Hemels

 


Op deze site vindt u algemene en meer specifieke informatie over de praktijk en over uw gezondheid.

 


Spoed:
Levensbedreigend bel 112
Overdag: keuze 1 van het menu
Avond, nacht en weekend: Huisartsenpost 020 - 45 62 000


 

HUISARTS IN OPLEIDING

Met ingang van 1 maart 2024 zal dokter Demi Vermeeren als huisarts in opleiding in de praktijk werkzaam zijn. Zij is als arts afgestudeerd en werkt gedurende het eerste jaar van de opleiding tot huisarts bij ons in de praktijk. Huisarts Hilde Hemels is de opleider en begeleider van Demi.

Wie huisarts wil worden, moet na het behalen van het artsexamen de specialisatie huisartsgeneeskunde volgen. Deze specialisatie duurt drie jaar. In het 1ste en 3de jaar werkt de AIOS (arts in opleiding tot specialist) in een huisartsenpraktijk.

Lees hier meer.

click on the flag for the English information.

or click here for the google translate version of this site (can contain some errors)

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Voor meer informatie:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25
Website: www.dokh.nl/geschillen