Huisartsenpraktijk Hoogland en Hemels


Spoed:
Levensbedreigend bel 112
Overdag: keuze 1 van het menu
Avond, nacht en weekend: Huisartsenpost 020 - 45 62 000


Drukte in de praktijk.  /  The GP practice is (too) busy

Klik hier voor uitleg en wat we hier met zijn allen aan kunnen doen
Click here for further explanation and what we can do together.


Griep en pneumokokken vaccinaties

Op Donderdag 10 oktober zullen wij weer de griepvaccinaties en pneukokken vaccinaties aan de patiënten van de praktijk van Hoogland en Hemels geven. Als u hiervoor in aanmerking komt krijgt u automatisch de uitnodiging(en) hiervoor per post in de periode van 10 - 18 september.

De corona herhalings-vaccinaties kunnen in dezelfde periode worden gegeven, er hoeft geen pauze te zitten tussen de griep/pneumokokkenvaccinaties en de coronavaccinatie.
De corona vaccinaties worden elders door de GGD georganiseerd. Voor vragen hierover vragen wij u contact op te nemen met de GGD.



HUISARTS IN OPLEIDING
Met ingang van 1 maart 2024 zal dokter Demi Vermeeren als huisarts in opleiding in de praktijk werkzaam zijn. Zij is als arts afgestudeerd en werkt gedurende het eerste jaar van de opleiding tot huisarts bij ons in de praktijk. Huisarts Hilde Hemels is de opleider en begeleider van Demi.

Wie huisarts wil worden, moet na het behalen van het artsexamen de specialisatie huisartsgeneeskunde volgen. Deze specialisatie duurt drie jaar. In het 1ste en 3de jaar werkt de AIOS (arts in opleiding tot specialist) in een huisartsenpraktijk.
Lees hier meer.


Thuisarts.nl

Klik hier voor betrouwbare medische informatie over veel onderwerpen.


click on the flag for the English information.

or click here for the google translate version of this site (can contain some errors)

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Voor meer informatie:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25
Website: www.dokh.nl/geschillen