Belangrijke Mededeling: Wijziging Huisartseninformatiesysteem
Geachte heer, mevrouw,
Wij willen u informeren dat wij op 21 maart overgaan op een nieuw huisartseninformatiesysteem, dat in de gehele regio Amstelland wordt geïmplementeerd.
Wat betekent dit voor u?
- Vrijdag 21 maart kunt u geen herhaalrecepten aanvragen.
- Ook het online patiëntenportaal wordt geüpdatet, wat ongeveer drie weken kan duren. Gedurende deze periode is toegang tot het portaal niet mogelijk.
- Als u in deze periode herhaalmedicatie nodig heeft, kunt u de praktijk bellen en kiezen voor de optie ‘herhaalmedicatie’.
Wat vragen wij van u?
- Wij werken er hard aan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen en vragen vriendelijk om uw geduld terwijl wij ons aanpassen aan het nieuwe systeem.
- Vanwege de verwachte toename van het aantal telefoontjes verzoeken wij u vriendelijk om niet-dringende vragen, indien mogelijk, uit te stellen.
Vanwege dit alles verwachten wij dat in de periode na de overgang veel zaken even extra tijd in beslag zullen nemen. Daarom vragen wij uw geduld in het contact met de praktijk.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking!
Met vriendelijke groet,
——————————————————————————————–
Important Notice: Transition to our new GP Information System
Dear Sir, Madam,
We would like to inform you that on March 21st, we will be switching to a new general practice information system, which will be implemented across the entire Amstelland region.
What does this mean for you?
- On Friday, March 21st, you will not be able to request repeat prescriptions.
- The online patient portal will also be updated, which may take approximately three weeks. During this period, access to the portal will not be possible. If you need repeat medication during this time, you can call the practice and choose the option ‘repeat edication’.
What do we ask of you?
- We are working hard to ensure the transition is as smooth as possible and kindly ask for your patience as we adjust to the new system.
- Due to the expected increase in call volume, we kindly request that non-urgent inquiries be postponed, if possible.
Because of all this, we expect that in the period after the transition many things will take extra time for a while. Therefore we ask for your patience in the contact with the practice.
Thank you in advance for your understanding and cooperation!
Kind regards,